Bakgrunn

tirsdag 27. mars 2012

Barbie og veninnene har fått nye klær

Eg har ein nettfavoritt eg tyr til for små strikkeprosjekter. Det tar kort tid å lage, og er en super måte å bli kvitt litt restegarn på.

Sida heiter:

Her er det samla over tusen oppskrifter på barbietøy (og andre beslekta dukker). Alle typer antrekk du kan tenke deg. Oppskriftene fins tilgjengelig på fleire språk og dei er enkle å følge, iallfall om ein har litt erfaring med garn og pinner. 
Tenkte eg skulle vise fram nokre antrekk eg har strikka i det siste. 
(det er dessverre ikkje alle eg hugsar nummer på, men skriv på dei eg har tilgjengelig så skal eg heller oppdatere etterkvart som eg finn dei andre og)

Oppskrift nr. 880 - god varm jakke.


Skjørtet er nr. 283 - kjolen er strikka i fleirfarga garn.




Kjolen har matchande poncho.


Kort kjole til påskebruk :)


Håpe du fikk lyst til å prøve :)



Ingen kommentarer: