Bakgrunn

torsdag 13. oktober 2011

Julens gleder - DT TreL

Det har vore fult av julestemning i kjelleren min i det siste, og eg har fått brukt endå meir av dei nydelege julearka til Papirdesign

Først ein LO med arka Hjerterad og Nissefar. Har også brukt ein tag fra arket juletags.



Har også laga to julekort, begge med motiv fra klippearket Julebilder fra Papirdesign.
På det første har eg brukt baksidene på Englebarn og Nissefar. Har også brukt "Julehilsen" fra Juletags.


På det andre kortet har eg brukt arket Julebukett, framside og bakside. Har også igjen brukt Julehilsen fra arket Juetags. Fuglane er også klipt ut av dette arket.


Håper du har fått litt juleispirasjon! Alt står hos TreL i Storgata om du holder til i dette området :)

Klem Stine

1 kommentar:

Lise sa...

Flott Lo, og takk for hyggelig besøk i bloggen min. Kjente du meg ikke igjen her om dagen dsa du kjøpte sko til ungene? ;)