Bakgrunn

tirsdag 17. april 2012

Prima "Sun Kiss collection" - DT TreL

Jammen kommer det ikke et innlegg fra meg i dag og. Jeg har fått prøve ut Prima sine papirer "Sun kiss collection". De er utrolig herlige og i lekre sommerlige farger!

Har laga en LO av min datter med sykkel, og arket Shady nook passet perfekt til dette! Jeg har også brukt baksiden av Nectar fields og to av tagene fra Kindred Spirit. Sommerfuglen er også klipt ut av arket Nectar fields. Alle blomster på LOen er også fra Prima, mens klistermerkebokstavene er fra Papirdesign.

Er ikke desse arkene utrolig sommerlige?

Sykkelen er en woodshape fra pink paislee. Jeg malte den først med hvit gesso og svampet den etterpå med distress ink (mustard seed)



Klistermerebokstavene fra Papirdesign var opprinnelig hvite. Kjøpte dem med et håp om at de tok til seg farge fra distress ink, og ble hoppende glad da de gjorde det!!

Håper det blir sommer i virkeligheten også snart, men med slike lekre ark er det iallfall lett å drømme seg til varmere dager!!

Klemmer - Stine :)

3 kommentarer:

Beatriz Farquhar-Guzman sa...

Beautiful!!!! Love that collection too

Anonym sa...

Who knows what you said...and who cares! That pretty page speaks for itself! LOL!
Really sweet hun!
Where have you been lately????

Sandi Clarkson sa...

I came by to look at this week's LO but for side-tracked by this one! How gorgeous!! Hope you are having a good weekend!