Bakgrunn

fredag 15. august 2008

Endelig en LO igjen...

Eg er treig når det kommer til LOer, men no fikk eg endelig laga en igjen av sommerbilder fra i år, så håper det betyr at eg er komen i gang igjen. Denne gangen var det ei oppgåve i vekas jakt på Arctic scrapbooking å lage en LO av sommerbilder, med et innslag av blått. Bidraget mitt kom på 2. plass, hurra!!

Syns desse bildene av Konstanse er så herlige, med kjole, hatt (som eg har laga), solbriller og konsentrert om isen sin! Har brukt et mønsterark eg har printa frå nettet (canon sine sider trur eg det er fra). Har funne masse fint der (skal sjå om eg kan finne link seinere). Fonten er cricut - storybook. Min nye favoritt.

I am quite slow when it comes to creating lay outs... I made my last one in may, so I have definitly waited long enough. Lve these pictures of my DD Konstanse, with her dress, hat (which I made by the way..), sunglasses and concentrating hard on her ice cream...

Font is my new faourite cricut font...storybook.

1 kommentar:

Linn sa...

Denne LOen ble jeg sååå sjarmert av, så vakre farver, oppsett og så de bildene da smeeelt! Nydelig Stine!!!!