Bakgrunn

tirsdag 25. januar 2011

Årets fjerde kort!



Sånn heilt uoffisielt har eg et nyttårsforsett om å lage et kort og en LO kvar veke. Etter ei veke med influensa føler eg at eg vart sett litt tilbake, spesielt sidan eg ikkje fekk gjort SOUS-bidraget mitt den veka, men etter ei lita opptelling no ser eg at eg iallfall er i rute når det gjeld kort, då eg kan legge ut årets fjerde kort her i veke 4!! (for dei tre andre sjå forrige post) Har ikkje tatt noko meir bilete av det, og har vel heller ikkje så masse å seie om det anna enn at bildet er fra et utklippsark, rosene og blonden er fra Papirloftet og blada er ein punch fra Nellie Snellen. Perler er fra Inkido men mønsterpapiret husker eg ikkje kor er fra.

I have added the google translator to my blog. For my english speaking readers, please use that for my norwegian posts. I know that some of the translations will be way off, but you will get a general idea I think. I will still post in english when needed, but not always :)

1 kommentar:

Fern sa...

Gorgeous!!!! Hugs!!