Bakgrunn

fredag 20. mars 2009

Sketch saturday #42


Rask posting denne gangen, for har veldig lyst til å legge meg... Fikk bestilling på nyfødtkort fra kollega. Han kom til verden i går og skal heite Sigurd. 
Har brukt skissa frå sketch saturday denne veka.
Har ingen som helst slags oversikt over ka papirer eg har brukt, då alt er rester... husker i farta ikkje produsent på stempel heller (så er nok best at eg får lagt meg snart...).

På innsida har eg fått brukt begge dei to cricut cartridgene som kom i posten i dag (var fortsatt salg hos Hallmark scrapbook gitt...). Base camp for teksten og New arrival for dei søte babyføttene.



Baksida prydes nok en gang av et av mine personlige stempel:




Quick post tonight. My card for this weeks challenge at Sketch saturday.

2 kommentarer:

Michele Roos sa...

Fabulous card. Love the image and the pretty papers. Michele x

Kristin sa...

Nok et nydelig kort fra din kant! Herlige blåfarger, og ikke minst nydelige babyen! Må visst bruke babyen min også litt mer, ja... ;)